poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Dojechaliśmy :) 06.08.2017r.



GRZESIEK B.
Byliśmy w autokarze i jechaliśmy nad morzem, spaliśmy w autokarze. Później rano byliśmy. Wyciągaliśmy walizki i poszliśmy na śniadanie. Było spotkanie z Panią ratownik, o plaży tak kojarzy mi się nad morzem. Podpisywaliśmy regulamin i te numery były: pogotowie, policje, straż pożarna i 112. I był jeszcze obiad, przerwa obiadowa, dzwoniłem do rodziców, po obiedzie to zabrali telefony, pamiętam. Na drzwi robiliśmy wizytówki , a ja z kolegą z Adamem, on mi podawał dłonie i robiliśmy ślady łap, indiańskie łapy, a Daniel z Olkiem zrobili wizytówkę z teatru 21. Poszedłem na spacer z Panią Katarzyną i z drugą Panią Agatą. Na gofry poszliśmy i na lody. Wróciliśmy i poszliśmy na kolację. Po kolacji oglądaliśmy film: Harry Potter 4 część. Tylko pół filmu było, a nie do końca. Było za mało czasu. Umyliśmy się i poszliśmy spać o 22 była cisza nocna. Dzień mi się podobał.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz